söndag 1 juli 2012

Nu kör vi - dags för utlottning!



Hallå där godingar!

Nu tycker jag att det är dags för en ny utlottning, vad tycker ni? =)

I sambarbete med nätbutiken Tidlösa Ting lottar jag ut den här supersöta vita kudden med volanger, 45 x 45 cm, värde 249 kr. 

Så här ska du göra för att ha chans att vinna:

Du kan delta med max 5 lotter, varje uppgift ger en lott.

1) Lämna en kommentar och svara på frågan: Vad har Tidlösa Ting för slogan?
2) Gilla Tidlösa Ting på facebook
3) Bli följare av Emmas vita drömmar (eller om du redan är, förstås!)
4) Gilla Emmas vita drömmar på facebook
5) Låna bilden och länka från din blogg och/eller dela på facebook

Glöm inte att tala om hur många lotter du deltar med och det är viktigt att du lämnar din mejladress för att vi ska kunna nå dig om du vinner!

Tävlingen håller på till och med 15 juli, dragning den 16 juli. 
Lycka till önskar Emma och Terese - Tidlösa Ting!

TidlosaTing_Logo_slogan_6cm.jpg
post signature

32 kommentarer:

  1. Jag är med!

    Tar gärna fem lotter dessutom.

    För hemmet i tiden är deras slogan.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej! full pott till mig tack..sloganen lyder För hemmet i tiden! kram Jessica

    SvaraRadera
  3. För hemmet i tiden!
    Hoppas på tur med en lott!
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  4. Hej !jag är jätte-gärna med å tävlar, tar 5 lotter tack!
    Slogan --För Hemmet i Tiden--

    H/ Malin malla_lund@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej va kul med utlottning, klart jag är med jag ääälskar ju kuddar! :)

    Tar 3 lotter tack, länkar, följare sen tidigare o svaret är: för hemmet i tiden.

    vitahuset28@hotmail.se

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. För hemmet i tiden.

    Fick ihop 4lotter, svaret, gillar tid lösa ting och dig på fb. Passa även på att tipsa om din tävling på min fb sida.

    camilla nordgren

    SvaraRadera
  7. För hemmet i tiden!
    Vill tävla med 2 lotter!
    kram Eva

    SvaraRadera
  8. Tar en lott :)
    Svaret är För hemmet i tiden.
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej Hej! Åh så söt kudde. Jag älskar volanger! Jag tar gärna 4 st lotter och deras slogan är -För hemmet i tiden.
    Ha en skön sommar!
    Kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Vad roligt med en utlottning nu till sommaren! För hemmet i tiden är deras slogan. Och så blir jag även följare av din blogg! Om jag vinner kudden så skulle den få en fin plats i min ny målade vita kökssoffa/säng :)
    Så jag håller tummarna!
    Kram
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Åhh en så vacker kudde!
    Vem vill inte vara med och tävla om den!!!
    För Hemmet i Tiden är slogan, och en väldigt bra sådan!
    Jag gillar och grejar, MEN det funkar inte att länka för tillfället, får prova det en annan dag.

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Blir ny följare på din blog och Tidlösa tings slogan är "För hemmet i tiden" = 2 lotter :).
    Ha en riktigt go' vecka!

    /Maria

    SvaraRadera
  13. ...och länkar till inlägget från min blogg dessutom; ytterligare en lott :).

    Ha det gott!
    /Maria

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med, och jag tar fem lotter! :-)

    Slogan är: För hemmet i tiden

    Ha det gott!
    / Jennie

    SvaraRadera
  15. För hemmet i tiden
    En lott tack. Otroligt söt kudde till min soffa på verandan Monika

    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hejsan vännen!

    För hemmet i tiden - är deras träffande slogan!

    Jag deltar med maximalt antal lotter - fem stycken, tack!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  17. Jag vinner gärna den fina kudden. Så jag tar chansen och kniper TVÅ LOTTER.
    Svaret på frågan är: För hemmet i tiden.
    Kram och ha det gott!
    Åsa.

    SvaraRadera
  18. Hejsan Emma! Vill såklart vara med i din fina utlottning.
    Slogan: För hemmet i tiden, har länkat och följer sedan länge så 3 lotter tack..:-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  19. Helena i Uppsala
    en lott: ~För Hemmet i Tiden~

    SvaraRadera
  20. Hej.
    Klart jag vill va med! Kniper 5 st lotter!
    Slogan är: För hemmet i tiden!

    Kram Åse

    SvaraRadera
  21. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!=) Skulle passa perfekt i våran soffa! <3 <3

    1).
    Svar: För hemmet i tiden.

    2).
    Gillar på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

    3).
    Följer dig på bloglovin. Blev din prenumerant nummer 58 :)

    4).
    Gillar på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

    5).
    Har delat tävlingen på facebook under samma namn :)

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Slogan: För hemmet i tiden,
    Tar fyra lotter .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Tack för din kommentar hos mig så jag hittade till din fina blogg! Vilken trevlig utlottning! Är väldigt förtjust i och svag för volanger och kudden skulle vara så fin i vårt vardagsrum! Så jag måste ju prova lyckan! :-)

    1) ~ För hemmet i tiden ~
    2) Gillar Tidlösa Ting på Facebook.
    3) Har börjat följa din blogg på Bloglovin :-)
    4) Gillar din blogg på Facebook.

    Fyra lotter totalt :-)
    Hoppas på mycket tur!

    Fortsatt trevlig helg!
    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  24. Tack! för att du tyckte om min blogg.
    Jag tar 5 lotter.
    Slogan är För hemmet i tiden.
    Kicki

    vanvreten@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hejsan! Roligt att du tittade in på min blogg och roligt att du tipsade om din fina tävling!
    Ha en jättefin sommar!
    Tar 2 lotter
    följer din blogg+slogan: För hemmet i tiden.
    MALIN

    SvaraRadera
  26. 1) ~ För hemmet i tiden ~
    2) Gillar Tidlösa Ting på Facebook.
    3) Har börjat följa din blogg på Bloglovin :-)
    4) Gillar din blogg på Facebook.

    Fyra lotter totalt :-)
    Hoppas på tur nu!

    SvaraRadera
  27. Jag är med och tar 3 lotter :)

    "För hemmet i tiden" är deras slogan!

    Jag har gillat tidlösa ting på facebook med namnet Monia Sundgren

    Har gillat din blogg på facebook också med samma namn.

    Hoppas på tur!
    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. För hemmet i tiden! Jag är gärna med på 1 lott!! Kram!!

    SvaraRadera
  29. Klart jag vill vara med på utlottningen av den jätte fina kudden.
    1) ~ För hemmet i tiden ~
    2) Gillar Tidlösa Ting på Facebook.
    3) Har börjat följa din blogg på Bloglovin :-)
    4) Gillar din blogg på Facebook.

    Fyra lotter totalt /Ina-Mari

    SvaraRadera
  30. Halloj..All in här...För hemmet i tiden..Nu korsar jag tummar och tår...

    Kram LIsa

    SvaraRadera
  31. För hemmet i tiden! Är med och tävlar med 3 lotter...håller tummarna :-)
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  32. Hej!

    Nu har jag nästan gått miste om en fin utlottning! Klart jag vill vara med:) Slogan- För hemmet i tiden. Jag tar 5 lotter, tack!

    Kramar Susanne

    SvaraRadera

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...