torsdag 13 februari 2014

Om att konvertera i smyg


Min tioåring har länge suckat över att jag "älskar gamla saker". På sistone har jag smugit in lite "gamla saker" i hans rum. Det är dags att konvertera hans barnrum till ett rum mer passande den tioåring han är. Det började med en gammal skolplansch. En skolplansch som både han och jag föll pladask för. 

Skrämmande. 

Otäck. 

Och alldeles, alldeles underbar! En gorilla med skelett. Som gjord för en tioåring!

  

Efter hand kom det till en sockerlåda som sängbord och en cool, gammal resväska som min farmor och farfar en gång släpat världen runt.

Och en kartotekslåda på skrivbordet...

Och en kulram modell STÖRRE...

Förr än han anar har hans mamma fyllt upp hela hans rum med coola, gamla prylar! ;)


    

Hörrni! Snart är det helg igen, härligt!
Kram
post signature

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Tack för din lilla hälsning, den gör mig så glad! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...